Anne Dankert

Voorzitter
* Mediacontacten * Contactpersoon Internationaal Secretariaat * Contactpersoon PvdA Europees Parlement

Motivatie: Na jaren in het Europees Parlement voor de PvdA-fractie te hebben gewerkt als politiek adviseur, zit niet alleen Europa in mijn bloed, maar ook de PvdA.
Van dichtbij heb ik gezien dat het verbinden van lokale zorgen met nationale en Europese problemen en dilemma’s essentieel is, zowel voor een goedwerkende Europese Unie, als voor een partij die iedereen kansen geeft en solidariteit uitdraagt. Vandaag de dag heeft de EU te maken met een aantal dilemma’s die om die solidariteit en kansen voor iedereen vraagt; juist daardoor ben ik zeer gemotiveerd om als voorzitter van de Landelijke Werkgroep Europa samen met bestuur en leden van de Werkgroep, leden van de Tweede Kamer en in het Europees Parlement die verbinding concreet te maken.
Op dit moment werk ik als beleidsmedewerker internationale aidsbestrijding bij Aids Fonds/STOP AIDS NOW

Gezocht: Social Media Redacteur

door Anne Dankert op 2 oktober 2017

Gezocht: Social Media Redacteur De Landelijke Werkgroep Europa binnen de PvdA is per 1 november 2017 a.s. op zoek naar een bevlogen social media redacteur. De uitoefening van deze functie zal een aantal uren per maand in beslag nemen.   Takenpakket: Opstellen en bijhouden van content- of campagne planning Uitwerken van een