Door Jan-Kees Koning op 24 maart 2019

Paul Tang, PvdA lid Europees Parlement over de Statenverkiezingen en de Europese verkiezingen

Aan de vooravond van de provinciale verkiezingen gaan Europese politici alvast in gesprek daarover in het L1 televisieprogramma AvondGasten vanuit Brussel.

PvdA Europarlementariër Paul Tang, CDA-Europarlementariër Esther de Lange, lijsttrekker van VOLT Reinier van Lanschot en hoogleraar Europese Integratie Mathieu Segers zitten aan tafel bij Sander Kleikers vanuit het Europese Parlement.

Naast de provinciale verkiezingen maken we uitgebreid kennis met VOLT, de nieuwe politieke Europese beweging die in mei opnieuw verkiesbaar zijn voor de Europese verkiezingen, En de tafelgasten laten hun licht nog schijnen op Brexit, 10 dagen voorafgaand aan de deadline

Update: de Brexit is uitgesteld t/m 12 april 2019

Kijk uitzending terug Paul Tang

Motivatie: Europa staat elke dag in het wereldnieuws. Als “nieuwsjunk” volg ik dit nieuws. Ik wil een bijdrage leveren aan de discussie over de toekomst van de Europese Unie. De PvdA-leden in het Europees Parlement: Paul Tang, Agnes Jongerius en Kati Piri, en de woordvoerder Europa in de Tweede Kamer, Lodewijk Asscher ondersteunen en stimuleren voor een